Mainos

Yhteistyö

Sivustosta
Sivuston pääkohderyhmänä ovat lukiolaiset, jotka etsivät lisätietoa yhteiskuntaoppiin liittyvistä aiheista. Erityisesti ylioppilaskirjoituksiin valmistautuvat lukiolaiset ovat tilastojen valossa ottaneet sivuston omakseen, sillä sivuston kävijämäärät moninkertaistuvat joka vuosi yhteiskuntaopin YO-kirjoituksia edeltävinä päivinä.

Tilastoja
  • Sivustolla käy vuodesta toiseen noin 10 000 yksilöityä kävijää. Yksittäisiä sivulatauksia sivusto kerää vuosittain noin 20 000 - 25 000. Kävijämäärät kulkevat käsi kädessä lukiolaisten opiskelurytmin kanssa: lomien aikaan sivustolla on kaikkein hiljaisinta, ylioppilaskirjoitusten ja koeviikkojen aikaan taas kaikkein vilkkainta.
  • Sivustolla vierailevista lukijoista noin 70 % on naisia ja 30 % miehiä (2019)
  • Kävijöistä noin puolet käyttää perinteistä tietokonetta ja puolet älypuhelinta/tablettia (2019)
Lähteet: Google Analytics

Yhteistyöideoita?